دعا

برای خودت دعا کن…
خدایا بیار اون روزا رو که… :
1. سرما خوردم و گلوم درد میکنه و صدام گرفته ولی عصبانی نمیشم و به صدای خش دار خودم خندم میگیره…
2.یه سگ دنبالم بیفته و من بدو و اون بدو… و وقتی از دستش نجات پیدا میکنم قهقهه بزنم و بخندم… و به عنوان یه خاطره خنده دار توی وبلاگم بنویسمش

3.یه جک تکراری و بی مزه بشنوم ولی بخندم

4.شب بیام خونه و لباسهام بوی مزخرف استالدهید رو بده اما اما با حوصله برم دوش بگیرم و حتی وقتی زیر دوشم لبخند روی لبم باشه و با بوی شامپو حال کنم!

5.توی جاده های شمال در حال سفر باشم … ماشینمون پنچر بشه… من از ماشین پیاده بشم و از منظره ها لذت ببرم!

5.دو روز به کتونی های آدیداس بنفش خالخالی فکر کنم که توی فلان فروشگاه دیدم و تو اون دو روز فقط و فقط فکر و ذکرم این باشه که اونا رو بخرم… و فرشته ی روی شونه چپم خفه خون بگیره و نگه که «خوب حالا فرض کن اینا رو خریدی ، که چی حالا؟!»

دعای عجیبی نیست ها…!

وقتی دلخوشی بزرگی توی زندگی آدم باشه، همه وقایع تلخ و کوچیک رو تحت الشعاع قرار میده و اونا رو بی اهمیت میکنه !

وقتی اون دلخوشی توی زندگی آدم باشه، میشه با اعتماد بنفس تمام تو روی اخموی مشکلات لبخند زد و حتی از مصیبت هم لذت برد!
من واسه اون دلخوشی دعا میکنم…
بخدا!

به امید اون روزا
آمین

14 پاسخ

  1. درسته، آدم بعضی وقتا دلش برای چیزای ساده ای تنگ میشه که وقتی هستن نمیفهمه اینقدر میتونن لذت بخش باشن

  2. سال نو شما هم مبارک آبجی خانومی.
    والا الان از عروسی برگشتم اینو خوندم یکم روحیه گرفتم. هر وقت عروسی می رم شدید افسرده می شم .واسه همینم اون موقع به قول تو به دلخوشی توی زندگیم فک می کنم . مُسکنی ـه واسه خودش.

  3. وای مهسااااااااااااااااااااا…..
    ۱- عاشق این متنتم….. خیلی از خوندنش لذت بردم…. واقعا با روح آدم ارتباط برقرار میکنه….

    ۲- بسیار خوشحالم که این اولین پست سال جدیدت بود… از ته دل خوشحالم…

    ۳-دلم میخواست تو فیسبوک شیرش کنم، ولی گفتم شاید دوست نداشته باشی !!!! اگه اجازه میدی، به اشتراک بگذارمش…

  4. الان این پست شاد بود یا غمگین آیا ؟؟؟

  5. Daram ba gushi javb midam ehsan. Ghabeleto nadare. Harja dust dari share kon.khoshal shodam ke khoshet umade.

  6. آمین ما را هم برای دعاهایتان پذیرا باشید.

  7. سال نوت مبارک باشه مهسا جان.

  8. چقدر واقعي و بابالنگدرازي بود اين نوشتت… احساس كردم به جاي من حرف زدي.

  9. مهسا جان سال نو مبارک با تاخیر.چه خوب که اون دلخوشی بزرگ رو داری…

  10. سلام
    نوشته هاتو اتفاقی دیدم خوندم و خیلی خوشم اومد
    فلش فورواردو من هم دیدم جالبه
    http://www.interuniversal-karaj.ir
    این سایت رو یه سر برو احتمالآ خوشت بیاد
    البته فکر می کنم باز نشه و باید از یه زوش برا باز کردنش تو ایران استفاده کنی
    موفق باشی
    ادامه بده

  11. عالی بود

  12. خیلی زیبا و جالب بود
    همین خوشیهای کوچیکه که وقتی با هم جمع زده بشن یه زندگی شاد و خوش رو رقم میزنن
    واقعا زندگی و مهمتر از اون وجود خودمون اصلا ارزش این رو نداره که ساعتها، روزها و ماهها رو بخواییم تو استرس و غم و ناراحتی سپری کنیم

  13. آآآآآآآآه !!
    دستت رو گذاشتی اونجایی که دل ِ منم پره ازش …
    برای منم دعا می کنی ؟!
    .
    .
    .
    😦

  14. سلام مهسا خانم
    من دیدم شما از بازی مافیا خوشتون میاد اینم تریلر جدید از بازی مافیا 2 که تا حداکثر چند هفته دیگه میاد
    http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/5403/t_mafia2_daylife2_gp_gt.wmv
    با تشکر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.